Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Vervelende droom

Ikjes
11 jaar geleden

Hallo allemaal,

Dit is geen nachtmerrie, maar wel een heel vervelende droom.

Ik was met mijn vriend en het broertje van een oude vriend van mij (die oude vriend en ik waren alleen maar vrienden, maar de laatste maanden praat hij niet meer tegen me, heel flauw, hij negeert me, en dat is niet de eerste keer. Dus ik ben eigenlijk vrij boos op hem) in een huis en we liepen door de gangen want er was een spel of zo. We moesten op een gegeven moment wachten totdat die oude vriend thuiskwam, maar die kwam maar niet. En later kwam hij eraan met gebak. Zijn ouders (ik meen althans dat die moeder erbij was, in het echt kan dat niet want die leeft niet meer) waren ook ongeduldig en zijn vriendin kwam opeens naar ons toe, zij ging ons uitleggen waar alles lag en zo. "In dit kastje, de suiker vind je daar bla bla bla." Opeens lagen we in de bedden en ik werd om 1.58 wakker. Er was iets met een grote hond, maar weet niet meer wat. Ik was opeens kwaad op mijn vriend en er lagen allemaal knuffels om hem heen. Ik was zo boos op mijn vriend dat ik het uitmaakte en ik gooide de knuffels naar hem toe. Ik wilde ook niets liever dan naar huis, maar dat ging niet want het was midden in de nacht.

In het echt hou ik heel veel van mijn vriend, dus zou ik het niet zomaar uitmaken.

Weet iemand wat dit betekent?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024