Ik had gedroomd dat ik werd achterna gezeten samen met nog iemand. Ik was niet bang ik vond het juist wel leuk van veranda naar dak springen enzo ( we bleven wel bij het zelfde huis) Uiteindelijk toen we weg wilde gaan het landgoed af werden we gepakt. De eene pakte mijn vriend ( ik weet niet wie het was) vast en zijn handlanger kwam op mij af. Net zoals in mijn droom die ik eerder had gehad had ik het gevoel dat ik dit persoon kende. maar ik wist niet wie het was en weer voelde ik verlangen en passie. Toen had ik hem op de grond gedrukt en zoende ik hem. ( in een poging hem voor mij te winnen) Eerst draaide hij zijn gezicht weg maar zoende daarna wel terug. Daarna werd ik wakker.
Ik heb zo'n gevoel dat het persoon uit deze droom dezelfde was uit mijn andere droom... Zou dat kunnen? Ik heb weleens gehoord over droomprojectie dat mensen zich in iemands droom projecteren. Maar dit is mijn droom die ik ongeveer een maand eerder heb gehad:
Ik liep een meertje uit. Het was geen rond meertje hij was meer langwerpig. Aan mijn linkerkant staat de waterkant vol met riet. Een jongen zijn keel wordt doorgesneden net zoals Freddy Krueger doet in de film Nightmare on elmstreet. Aan mijn linkerkant voor het riet steekt een gekarteld slagersmes uit het water. Het gevoel te zijn opgejaagd door een roofdier giert door mijn lijf. Op een of andere manier wist ik dat ik hem van zijn wapens moest ontdoen, voordat ik zijn volgende werd. ik greep het mes en gooide het zover ik kon verder het riet in. Vaag kan ik me herrineren dat een andere jongen dood neer viel en ik moest rennen voor mijn leven. Het pad was een stukje rechtdoor een scherpe bocht naar links en weer rechtdoor. Ik had geen idee waar hij was, waar ik was. Het volgende moment word ik in het zwembad gegooit. Met alle macht verzet ik me, maar ik wordt tegengehouden door 2 sterke armen. Raar genoeg ben ik niet bang. De energie die van zijn lichaam afkomt voelt bekent, ik ken hem. Zijn lichaam drukt zich tegen mijn lichaam. Ik snap dat vechten geen zin heeft en doe alsof ik dood ben. Ik laat de lucht uit mijn longen lopen. op een of andere manier voelde ik iets voor hem. Ik heb nooit zijn gezicht gezien, ik weet niet wie hij is. Maar ik voel verlangen. Zijn aanraking voelde als een tinteling, de kalmte die via zijn vingertoppen door mijn huid wordt opgenomen. Mijn hele lichaam is slap en hij laat me gaan. Niet weetend dat ik nog leef.
Heeft iemand een idee?