Wat betekent het als je iemand vermoord in je slaap?
Ik zag dat ze dood was ze lag op een bed,ik wist dat ik het gedaan had maar niet hoe,alsnog was ik ontzettend kwaad op haar,ook al was ze al dood(?!). Omdat zij met mijn vriendje naar bed was geweest. Ik had verschillende opties,ik zou alles regelen,het ging mij lukken. In mijn gedachten waren er boven capsules en douchecabines,ik trilde van angst...toch koos ik voor het bad.
Ik stopte het meisje in bad,zocht alle loog en schoonmaak middelen bij elkaar. Het water werd troebel,maar ze verdween niet,ze lostte niet op. Ik wilde de tijd terug draaien...
Dan komt na 3 dagen mijn vader thuis,(wat niet echt mijn vader was,enkel in de droom)
die haalt haar omhoog (kort bruin haar), en zegt dat ze voorspoedig weer zult ademen.
Haar buik trekt in en uit...ze ademt.
Ik zocht een telefoon,gaf het aan haar. Ze leek enkel wat verward. De rest van ''de schade'' zat in een plastic box die ik weg wilde gooien,pillen haar telefoon,enzovoort.Niemand leek iets te merken.
wat ik eigenaardig vind,ik kijk nooit horror/trillers,ik heb laatst iets gelezen over welke loog en de sterkte ervan. Maar het feit dat ik iets droom wat je ook in de krant kan lezen,zo iets legubers. En nu lijkt het alsof de persoon die ik vermoorde ken,net ontmoet heb.
...Moet ik naar een dokter ofzo? =O