Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Kan iemand me helpen?

Skyler
11 jaar geleden

Hallo allemaal.

Afgelopen nacht droomde ik over iets waarvan ik wilde dat ik nooit meer wakker werd.
Het ging dus zo.

In mijn droom ontmoette ik een jongen. Hij was geloof ik geschat iets ouder dan ik. Ikzelf ben 15 jaar.
In deze droom kregen we een relatie. Het was een hele aardige maar vooral lieve en zorgzame jongen.
De voor mij 'ideale jongen'. de tijd die we in mijn droom beleefde was geweldig! We deden gewoon leuke dingen en waren
Onafscheidelijk. Ik baalde echt toen ik wakker werd. Vooral omdat ik nu ook single ben en graag een relatie wil.

Even ter info,
Ik weet dat je alleen droomt over dingen die je in het echte dagelijkse leven hebt waargenomen. Maar ik ken deze jongen niet in het echte leven.
Maar weet iemand wat mijn droom betekent of waarom ik erover droom?

Hopelijk krijg ik een antwoord

Alvast bedankt

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024