Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

overleden vader toch niet dood

ijsselmuide
16 jaar geleden

Mijn vader is op 8 februari 2007 plotseling overleden aan een hartstilstand, met mijn moeder gaat het best goed, ze verwerkt het op haar manier, met veel dingen te ondernemen slaat ze zich er goed doorheen. ze droomde van de week dat ze in haar vorige huis was, een flat op 4 hoog, mijn vader stapte uit de meterkast, en zei Wil Verschuren zegt dat ik niet dood ben. Mijn moeder begon te gillen in haar droom en werdt daarna wakker, Wil Verschuren was een collega van mijn moeder.

16 jaar geleden
Beheerder

leeft wil verschuren nog?, zo nee, misschien denkt je vader dat dood dood is, maar na het overleiden staat er nog een hele wereld op je te wachten, maar proberen de anderen hem over te halen op naar het hiernamaals te gaan, zo ja, misschien komt je vader wel als geest om te zegegn dat alles over is.

feneaux

mandy
16 jaar geleden

hallo ijselmuide

kan het misschien zo zijn dat je moeder een beetje sceptisch tegenover het hiernamaals staat?
gelooft zei niet dat je geest verder leeft na de dood en evt. contact kan maken met dierbaren die nog niet zijn overgegaan?
als dat het geval is dan heeft je vader je moeder willen vertellen dat hij niet dood is en nu op een andere manier bij haar is
misschien probeert je vader de aandacht te trekken door kleine onverklaarbare gebeurtenissen die voorkomen in jullie omgeving?
hij wil alleen maar zeggen , hier ben ik , ik ben niet dood ,

groetjes mandy