Hoi!
Paar maanden terug ben ik na wat conflicten van de zorgboerderij getrapt , ivm mijn autisme en eerst stage kwam ik er 4 jaar lang.
Nu heb ik om de paar weken dromen erover , ik herken mensen uit conflicten de dieren en vooral de gevoelens die ze uitten. Vannacht was het weer raak , ik droomde over een begeleider ik noem haar maar voor jullie gemak J . J was heel aanwezig en dominant altijd , voor mijn vertrek is zei vertrokken ivm dat ze geen contract verlenging kreeg . J heb ik eens geslagen heel perongeluk schoot mijn hand uit toen ik in een waas van woede en weet ik het zag , ik was bezig met iets en zei zat eraan. Ook droomde ik over E , E was van de stal hij behandelde mij als stront en had een conflict met hem en daardoor ben ik uiteindelijk weggetrapt. Ook zag ik 2 kinderen , S en K daar ging ik wat mee om maar meer ook niet . Die waren ook wat minder aanwezig , J en E zaten achter me kont aan en het voelde wat ongemakkelijk waardoor weet ik niet. Heb ook gescholden en geschreeuwd in deze droom , ik mocht niks (herkenbaar) en moest op 1 plek blijven (had nooit wat te doen en zat op 1 plek , misschien daarom? En S en K waren wat aan het dollen ermee , dat is typisch hun dan.
Eerder droomde ik al dat ik niet naar binnen mocht dit waren andere begeleiders en dat voelde wat dreigend , hun waren aan het praten leek het in een afgesloten ruimte en ik stond buiten. Heb toen de pony gepakt (mijn steun en toeverlaat , ik heb haar veranderd in die 4 jaar en mis haar heel erg en dat geef ik liever niet toe) en ben weggegaan.
Rest heb ik al verdrongen , ik wordt een beetje gek van dat het zo af en toe weer raak is. Wil het vergeten , maar wat betekent dit het dromen erover?