Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

vreemde droom

10 jaar geleden

Hallo,

gisteren morgen werd ik wakker het was 6.30 ik ging even op de rand van het bed zitten om even een droom te relatieveren < ben ik vergeten> ,ik zat met gesloten ogen en in eens zag ik een mooie witte duif op mijn neus zitten ,2sec. later vloog er een witte duif uit mijn voorhoofd , het was net een film maar mooi, ik ging weer slapen en binnen 2 min dat ik de ogen gesloten had dag ik een baby gekleed in een wit gebreid pakje met mutsje op na mij toekijken ,ik zag me dus zelf als baby , weer even later kwam er een gouden liggende Budha in beeld < zoals je hem kunt zien in what po Bangkok ,dit alles was voor mij zeer indringend in positieve
zin dan is er iemand die dit nader kan verklaren ?
alvast bedankt , Gerardus

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024