Hoi
Ik had een droom dat we (ik, mijn moeder, en later blijkt oo nog de rest van mijn familie en een paar kinderen uit mijn klas) gingen sleeen door het bos, dat helemaal ondergesneeuwd was. Eerste kwamen we een eland tegen, die bumpte ons een berg op, en toen kwamen we erachter dat we verdwaald waren. We sleeden verder en kwamen bij twee huisjes. In 1 huisje woonde een satanist, in de andere een chagrijnige mevrouw. Ze zijn allebei weggegaan en in de droom niet meer teruggekomen. Ik en de anderen probeerde de Wi-Fi aan de gang te krijgen, maar daar had je een wachtwoord voor nodig. We gingen het huisje van de chagrijnige mevrouw in. Daar begon uit een platenspeler Motionless in White (een van mijn favoriete band, geinspireerd door Marilyn Manson, een toegegeven satanist). Later in de droom ging ik naar buiten en zag iemand anders op een slee, maar ik vroeg hem/haar (kan het me niet meer herinneren) niks. Ik ging weer naar binnen, en daar was Shane Dawson, Andy Biersack (zanger van een vanmijn favo bands, Black Veil Brides) en zijn vriendin. Toen was mijn droom voorbij. Ik vond het zo raar dat er veel muziek in zat, en mijn favoriete mensen waren er ook. Het satanistische gedeelte is misschien te verklaren, ik heb me de laatste twee dagen in dat geloof verdiept, dus misschien heeft dat er iets mee te maken. Ik kan me ook nog herinneren dat ik eeen droom in hetzelfde bos heb gehad, maar dan in de lente. Suggesties?!
Voelde me op een of andere manier wel rot en een beetje bang toen ik wakker werd.