nu is dat niets nieuws, dat ik een rare droom heb, dat heb ik eigenlijk wel heel vaak. Alleen vergeet ik ze altijd binnen een paar minuten ;-)
Toevallig vertelde ik deze droom vanmorgen aan mijn dochter, dus ik weet er nog wel wat van.
Ik liep ergens, platteland geloof ik, zie ik een traktor staan. (ik ben stadsmens). Ik denk leuk, misschien een stukje rijden. (ik heb niet eens rijbewijs).
Maar goed, ik kwam niet eens van mijn plek af... wist niet hoe het werkte, of er zat geen sleutel in ofzo, maar het probleem is dat ik er niet meer uit kon. Deur kon niet meer open.
Kon ook niemand waarschuwen, had ook geen mobiel bij me. Dus ik moest daar heel lang zitten.
Op een gegeven moment kreeg ik natuurlijk wel honger en dorst enzo. Gelukkig zag ik de volgende dag wat kinderen spelen, dus ik dacht, misschien kan ik ze waarschuwen, en kunnen ze hun ouders roepen ofzo. Ik schreef al help op een papiertje, maar ze kwamen zelf al naar me toe. Geloof dat het 2 meisjes waren.
Wat ik wel lief van ze vond is dat ze me boterhammen kwamen brengen. Nu had ik zelf al patat zitten frituren in die traktor, wat ik eigenlijk lekkerder vond, maar ik was te beleefd om dat te zeggen. patat was trouwens wel vrij snel op, want ik was geloof ik op TV al die tijd, wat familieleden zagen dat enzo, en die hadden het meeste van mijn frietjes al gepikt.
Om die boterhammen trouwens aan te nemen moest ik wel het raam openmaken van die traktor. (deur kon ik niet openkrijgen). Maar toen ik dat raam open had, zag ik dat die wel groot genoeg was om gewoon naar buiten te kruipen.