Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Droom over slang

Véro
10 jaar geleden

Hallo,

Ik heb vorige nacht een heel nare droom gehad, en het sommige dingen zijn een beetje vaag. Ik herinner me dat ik ergens ben, en er is een slang die mij aanvalt en in de (open) mond bijt. Vreemd. Ik pak haar echter vast, net onder de kop, en lijk haar te willen wurgen. Ze bijt volgens mij een tweede keer. Ik knijp zo hard ik kan, alsof ik haar wil wurgen. Nu heb ik de indruk dat mijn man ook naast mij staat, of zit, dat weet ik niet meer, en ik meen mij te herinneren dat hij zegt dat een slangenbeet niet zo erg is en het wel meevalt, of zoiets in die aard. Ik ben dan wakker geschoten met een akelig gevoel, want ik ben ook ook bang van slangen. Een dergelijke droom had ik nog nooit gehad. Kan er mij iemand misschien wat uitleg geven over de eventuele betekenis hiervan? Deze keer voel ik precies dat het wel nodig is (want ik heb nog al 'ns rare dingen gedroomd) om te weten of dit ergens op slaat.
Alvast bedankt!

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024