Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

droom over moeder

Marloes
6 juli 2008

Beste leden van het forum,

Heb net een akelige droom gehad en vraag me af wat dit betekent.

Ik droomde dat mijn moeder dood was en dat ik naar mijn ouders huis ging. Toen ik aankwam kwam de buurman net aangereden en die condoleerde me met het verlies. Ik probeerde hem een beetje af te wimpelen want ik wilde naar binnen. Alleen mijn broertje was er en die deed open. Eenmaal binnen zag ik haar in de kamer waar ze opgebaard lag in de huiskamer. Op het moment dat ik de kamer in loop slaakt ze een zucht. Ze is heel erg mager en het lijkt of ze al een tijdje dood is. Ik denk nog dat hoort erbij, de laatste lucht die ontsnapt etc. Maar vervolgens wordt ze echt wakker en stapt van de tafel af. Mijn broertje en ik leggen haar weer op de tafel en ik probeer beetje paniekerig mijn vader te bellen die ik niet te pakken krijg omdat ik in mijn mobiele telefoon het nummer niet goed kan vinden en indrukken.

En toen werd ik wakker...

Iemand enig idee wat deze akelige droom zou kunnen betekenen?

Marloes

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024