Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Verhuizen

Dencel
9 jaar geleden

Ik droomde laatst dat ik verhuisd was.
Ik was heel tevreden Ook de omgeving was mooi.
Maar op een gegeven moment vond ik het steeds minder mooi was ook somber binnen kleine ramen weinig licht en als ik naar buiten ging zag de huis eruit als een krot.
Ik dacht eerst goed te hebben gedaan om te verhuizen maar niet dus ik kreeg heimwee naar mijn oude woning en moest echt heel veel huilen ik werd er moe van.
Even later werd ik achtervolgd in dat huis door een bekende (Wie weet ik niet)hij wou mij en mijn dochtertje iets aan doen.
hij had ons bijna te pakken toen werd ik wakker.
Ooit heb ik eerder zoon droom gehad dat ik een ander woning had maar ook heimwee naar mijn oude woning kreeg.
kan iemand de betekenis hiervan vertellen.

R. E. B.
9 jaar geleden

Ik heb zoiets ook ooit eens gehad maar dat was een naive beslissing die ik ooit in mn leven deed ik had een goeie baan en was gaan solliciteren naar een ander bedrijf eenmaal aangenomen werd ik snachts achtervolgt en liep gillend door mn huis heen en zat soms geknielt op mijn knieen op de grond en schreewde ( Laat mij met rust ) ik kon niet meer terug naar het andere bedrijf en ben toen voor een uitzendbureau gaan werken en was de rust eeer gekeerd

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024