Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

mijn droom over andere planeten

mara
16 jaar geleden

Vanacht droomde ik dat de lucht vreemdsoortig bewolkt was...Bij het kijken vanuit mijn achtertuin naar de lucht zag ik een drietal grote andere dichtbijzijnde planeten aan de hemel staan.Er voelde in mijn droom een soort van dreiging uit te stralen vanuit die planeten.Er heerste angst. Vanuit die planeten kwam en soort van mini planeetje in de vorm van een soort hele grote meloen op ons af. Het bolletje leek een andere vorm van leven te bezitten die engels sprekend aan mij vroeg wie ik was en of ik bang was.
Ik heb al een aantal keer een soort gelijke droom gehad.
Wie herkent dit? En wie kan mij een logische uitleg geven van deze droom.
De droom lijkt veel invloed te hebben op mijn gemoedstoesand.Ik lijk een beetje afwezig vandaag...
Het gaf mij een gevoel dat het werkelijkheid was wat ik zag en mee maakte
Graag reacties

16 jaar geleden
Beheerder

er bestaan wel planeten waar leven is, misschien heb je wel een soort droom gehad om te testen of je de nieuwe werelden wel aankan.

Kaar
11 jaar geleden

Hi Mara,
Vannacht (5 jaar later) heb ik ook zo'n droom gehad. Alleen geen lichtbol. Ik had wel het gevoel dat er uitwisseling was, maar ik was nog niet getraind genoeg om het waar te nemen. Aan de ene kant de angst om dood te gaan, maar aan de andere kant ook wel weten dat er een andere tijd zou aanbreken.
Hoe is het jou vergaan na die tijd?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024