De laatste droom die ik had (vannacht)leek levensecht. Bijna elk detail klopte.
Ik was bij mijn ouderlijk huis, en het hele gezin was daar compleet. Het was allemaal erg gezellig. Totdat er plotseling allemaal verschillende vliegtuigen overvlogen. Verschillend van bommenwerpers tot verkenningsvliegtuigjes. Mijn man vond het prachtig om te zien, aangezien hij weg is van vliegtuigen die laag overvliegen, dus stond achter huis te kijken. Ik stond achter het raam aan de zijkant van de woning toen ik plotseling schrok van een erg laag vliegend vliegtuigje dat leek of het problemen had..
Het vliegtuigje raakte net over het huis, schampte onze auto en kwam in het land naast het huis terecht.
Geschrokken rende iedereen naar buiten om te kijken hoe dat was afgelopen. Toen ik de auto zag was het helemaal gehavend en we zagen dat er 2 mannen ongedeerd uit het vliegtuigje stapten. Om dat ze verder ongedeerd waren zijn we begonnen over hoe het nu opgelost zou worden met onze auto, aangezien die total los was. De mannen die een buitenlands accent hadden, werden opgepikt door een auto en zeiden dat de baas het wel zou regelen met ons, en reden pardoes weg en lieten alles verder achter.
Even later was ik bij de buren, om daar even bij te kletsen en om te vertellen van wat er was gebeurd. Toen bleek dat er bij hun ook vreemde dingen waren gebeurt.. Hun huis was beschoten en miste gewoon stukken van hun woning aan de achterkant. Op het moment dat zij aan het vertellen kwamen, zagen we nog meer vliegtuigen aankomen, die begonnen waren met schieten e.d. Er vloog een bommenwerper over en zag dat hij over het land van mijn ouders vloog en hoorde een doffe knal. Ik dacht dat ze de paarden gebombardeerd hadden, snapte niet waarom.. Dus probeerde thuis te komen om te kijken wat ze precies geraakt hadden..
Daar aangekomen zag ik mijn moeder huilend, mijn schoonzus overstuur en volgens mij stonden mijn broertje en zijn vriendin er en mijn man hield me moeder rustig.. Ik zag mijn broer op de grond liggen, meer dood dan levend en zag dat zijn hele romp en buik zwartgeblakerd open lag.. Mijn vader zat er op de knieen bij en probeerde hem rustig te houden aangezien hij kermde van de pijn. En nog tegen zijn vrouw probeerde te zeggen dat hij ontzettend van haar hield. Zij liep er van weg omdat ze het niet meer aan kon zien. Heb haar vast gepakt om te troosten. Toen ik me omdraaide lag hij helemaal stil en dachten we dat het gebeurt was. Opeens zuchtte hij nog eens erg diep en blies zijn laatste adem uit.
Toen werd ik gelukkig wakker uit deze nare droom...
Kan iemand mij misschien uitleggen waarom ik dit gedroomd heb?