Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Nachtmerrie

9 jaar geleden

Ik heb bijna elke nacht dromen die ik telkens nog weet ook soms jammer genoeg op vijf dromen zijn er zeker drie gewoon eng :(
Nu de vorige nacht had ik een erg enge droom die zo realist leek ik had zware pijn borst/hart en lag ergens in een kliniek waar mijn vriend en vriendin ook bijstonden en ik hoorde iemand roepen ik zware hartaanval had ,toen ineens stak iemand een naald in mijn borstkas en toen schoot ik wakker met pijn hartstreek ook en echt hele dag slecht geweest van deze droom was zo echt gewoon iemand een idee wat dit zou betekenen? In bijna elke droom ik heb gaan pijn en emoties erg realistisch voelen bij wakker worden ook nog

1 keer bewerkt. De laatste keer was 9 jaar geleden door Nathalie69.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024