Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Orka

9 jaar geleden

Hoi allemaal,

Ik had vanacht een droom/nachtmerrie over een orka, nog nooit gedroomd over een orka....en ik vroeg me af wat het kon inhouden,

We waren bij een soort subtropisch zwembad/dierentuin, heel apart,
Waar opeens een zwembad was waar 2 orka,s in zaten....ik stond bij een hoog raam zeg maar, waardoor je de orka,s ook onderwater kon zien.... Je kon zwemmen met de orka,s , ik heb heel hard gegild ow wow!!! Zijn dat orka,s , ik voelde dat ik ze wou bekijken en ik even moest laten zinken dat ik een echte orka zag, dr stond een jongetje naast me, die mij raar aan keek, en ik voelde me lichtelijk dom omdat ik zo anthousiast was om een orka te Sien....maar voordat ik het wist, lag ik in het water bij de orka,s
1 orka vertrouwde ik, maar de ander voelde een beetje agressief aan ?
Deze orka, ging ook hard zwemmen, zoals je welis ziet op tv, dat het water over de randen heen schiet...

Ik voelde de kracht van het water, en de orka en wou alleen maar het bad uit, mijn man wou blijven zitten hij vond het zo mooi, terwijl ik alleen maar bang was dat de orka mij zou pakken,
Ik heb geprobeert het water uit te komen, en voelde de harde stroming van het water, doordat de orka zo hard rond zwom, ook voelde ik soms de orka mij raken als hij langs zwom,
Ik ben het bad uitgeklommen, en ineens stond ik weer in het subtropische gedeelte zeg maar, lichtelijk in de paniek.

Iemand een idee wat dit was ? Het was zo realistisch....

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024