Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Dochter kwijt en kat mishandeld

9 jaar geleden

Ik had vannacht een hele nare droom. Het waren er eigenlijk twee in éen. Het begon dat ik met mijn man en onbekende in een restaurant zat te eten en ineens schrok ik heel erg , want mijn dochter van elf zat nog in de trein. Ik vertelde dat tegen mijn man , maar die reageerde, joh die komt wel terug en iedereen ging verder met eten. Ik werd steeds banger en gaf weer aan dat onze dochter weg was , maar weer dezelfde reactie. Daar doorheen kwam een beeld van mijn kat. Terwijl we geen kat hebben en die was mishandeld. Iedereen lachte erom en ik werd boos, want de kat was heel lief en snapte niet dat niemand het erg vond. Ondertussen was ik nog steeds mijn dochter kwijt en had heel veel angst. Toen werd ik wakker met een heel naar gevoel. Ik heb nog nooit gedroomd over mishandeling van een dier en ben ook niet heel erg gek op katten. Wat zou dit kunnen betekenen ?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024