Hallo,
Eergister had ik een best wel rare droom.. Ik was plotseling op een kamer, het leek wel een zolder die niet gebruikt word en ik kwam daar een jongen tegen. Ik ken die jongen in het echt niet en in mijn droom kende ik hem ook niet. Ik keek uit het raam en zag allemaal zombies, ik was natuurlijk best bang en ging dus met die jongen praten. Die jongen hoorde dus bij een groep (volgens mij was het zijn famillie) die zombies neerschiet en ook normale mensen.. Maar hij zelf vond dat niks, een soort van buitenstaander. Toen ik met hem aan het praten was merkte ik dat ik hem best wel leuk en aantrekkelijk vind. Ik heb nog nooit een vriendje gehad of gezoend met iemand maar die jongen leek mij dus best wel leuk. Ik heb die jongen ook gekust en gaf mijn nummer aan hem..
Vervolgens was ik opeens op een school. Die jongen en zijn groep waren daar dus ook, en een heleboel zombies. Ik was natuurlijk heel erg bang en ik vluchtte naar buiten. Daarna kwam ik die jongen dus weer tegen maar iemand van zn groep schoot me neer.. Ik was aan het doodgaan maar toen kustte die jongen mij dus. Daarna zag ik alleen maar wit. Het was gewoon alsof hij de ware was.. Ik vind dit dus een hele rare droom en ik weet niet wat het is maar die jongen blijft wel telkens in mn hoofd, maar ik ken hem niet. Ik heb een tijdje de serie the walking dead gekeken (dat is een serie over zombies) dus ik weet niet of het daaraan ligt maar ik kijk dat al ongeveer 2 weken niet meer.. Ik ben zelf best wel een rustig meisje en ga ook nooit uit ofzo..
Weten jullie wat deze droom ongeveer inhoud? Want ik vond het ook best wel eng dat ik zelf dood ging. Alvast bedankt. :)