Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Ik droom over een moordenaar

I.
9 jaar geleden

Ik had vannacht een droom, het was nog al een vreemde en voor mij heftige droom.

Het begon allemaal bij water, een vijver in het midden van een ruimte, ik herinner mij hier niet veel details van. Mijn vader stond in het midden en had een baby/peuter in zijn handen. Keer op keer hield hij het kindje onderwater om het te verdrinken. Ik rende er op af, begon mijn vader te slaan en pakte het kindje af. Mijn vader vluchtte en ik was aan de kant bezig het kindje te reanimeren. Nadat de baby gered was, werd ik bang dat mijn vader het weer zou doen. Ik ging op onderzoek uit en vond foto's van de volgende slachtoffertjes. Ik ging naar huis en liet het aan mijn moeder zien, ze geloofde me niet en had geen tijd. Ze vertelde mij dat ik het aan de schoonmaakster moest laten zien. (We hebben geen schoonmaker in het echte leven en mijn moeder werkte er vroeger als eentje) de schoonmaakster lag te slapen in mijn moeders bed en mijn mama zei dat ik haar niet wakket mocht maken. Ik deed het toch en ze viel praktisch uit het bed. ik liet haar de foto's zien en ze ging achter haar computer zitten en begon het uit te typen. Ze was een schrijfster en legde alles vast en dit was dus een geweldige kans iets goeds te schrijven. Toen sloeg de droom om naar iets anders en was het dus praktisch klaar.

Ik ben een 18 jaar oud meisje, ik woon nog thuis en mijn ouders zijn beide werkloos. Mijn vader heeft een persoonlijkheidsstoornis en mijn mama versleten knieeen en fibromyalgie. Mijn vader kan snel gemeen tegen mij zijn en zegt ook al doe ik niets, vanuit het het niets dingen als je bent egoistisch, je hebt kapsones en soms erger want dit is nog niets eigenlijk. Ik heb ook al eerder gedroomd dat ik mijn vader door zijn hoofd schoot omdat hij in een zombie veranderde en mijn mama het niet kon. Hij gaf mij toen een familie foto en vroeg mij om het te doen zodra hij veranderde. Tja beetje cliche maar toch.... ik moest dit plaatsen aangezien ik mij de laatste tijd slecht in mijn vel voel en ik snel van slag ben en dromen van mij afschrijven is soms nodig.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024