Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

half wakker

dewereldisvanmij-Iris
9 jaar geleden

Hoi,

Ik droom al een hele lange tijd heel apart en ik ben nu eigenlijk wel benieuwd of ik er vanaf kan komen en of het eigenlijk wel normaal is.

Als ik overdag dag een feestje heb gehad, ga ik 's avonds gewoon naar bed net zoals iedereen. Maar wanneer ik daarna 's nachts wakker word in bed, gaat dat feestje verder, in mijn slaapkamer. Ik herken allemaal mensen die ik al langer ken maar ik ben me er heel erg van bewust dat ik in mijn pyjama in bed lig. Ik durf mijn bed dan niet uit omdat die mensen mij dan in mijn pyjama zien en ik lig dan continue in tweestrijd over of ik mijn bed uit ga of dat ik blijf liggen omdat die mensen mijn pyjama niet mogen zien(niet dat mijn pyjama raar of lelijk is, het is een doodnormale pyjama).
Dit kan mij een uur lang wakker houden.
Pas laat besef ik me dat het een droom is en dat er niemand in mijn slaapkamer is en dan kan ik pas weer in slaap vallen. Want als er mensen in je slaapkamer zijn, ga je niet slapen, dat vind ik onbeleefd.

Ik hoop dat mensen dit herkennen of hier een oplossing voor weten want ik wil er eigenlijk wel een keer vanaf. Hierdoor ontstaat namelijk een slaapgebrek wanneer ik een drukkere periode heb.

Groetjes!

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024