Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Dromen over een kennis van vroeger

9 jaar geleden

Mijn ouders en zusje wonen alweer 20 jaar in zuid frankrijk. Ik heb er zelf ook 3 jaar gewoond en daarna ben ik voor mijn opleiding naar Nederland gegaan en daar gebleven. Mijn vader had destijds een paardenstal en een goede vriend van hem had daar paarden staan, een collega van die vriend zette daar ook zijn paard neer. Ik noem hem hier JL. Met JL maakte ik regelmatig een buitenrit, ook met anderen mensen die er stonden met hun paard. Er werd wel gezegd dat JL mij wel erg leuk vond, maar we schelen ruim 15 jaar en ik was toen 17 jaar en er helemaal niet mee bezig en wat moet ik met iemand die ruim 15 jaar ouder is? Zo dacht ik er toen over, nu niet meer.

Nadat ik mijn opleiding had afgerond en besloot niet meer terug te gaan naar Frankrijk is mijn vader gestopt met de paardenstal en heeft nu ergens anders een prive stal. Ook in Frankrijk. In de eerste jaren hoorde ik nog weleens iets. Maar dat is verwaterd.

Sinds een paar maanden komt JL regelmatig in mijn dromen voor. Elke keer kom ik hem per toeval tegen, wel hier in nederland. We hebben een leuk gesprek en lachen veel en het voelt goed. zodra het intiemer wordt gaat mijn wekker. Weet ook niet hoe het afloopt in mijn dromen. De locatie is ook elke keer anders, schiphol, cafe in een grote stad, paardenstal en ook deed hij mee aan de tour de france en was ik op een tussenstop.
De dromen voelen heel echt aan.

In het echte leven heb ik veel vriendinnen en een lieve vriend. Mijn leven heb ik goed voor elkaar.
Met deze dromen ben ik wel nieuwsgierig en vraag ik me af wat ik moet doen. Via google weet ik dat hij zijn droom achterna is gegaan en is hoefsmid geworden en vind alleen een telefoonnummer. Zal ik hem een sms sturen?
Wat willen deze dromen zeggen?

En het hele gekke is ook...... paar dagen geleden kwam hij ineens in beeld toen ik met mijn vriend aan het vrijen was. Dat was voor het eerst.
Op het moment ben ik ervan ondersteboven en weet niet wat ik moet doen en wat dit betekend.

9 jaar geleden

Uit je verhaal haal ik dat je toch gehecht bent aan JL. Zijn aanwezigheid voelt positief bij je aan.
Als je zijn telefoonnummer toch hebt, waarom niet de gok wagen om het contact aan te houden.
Een leuke vriendschap is nooit verkeert, toch?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024