Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

zelfmoord door een ander

jessly
9 jaar geleden

Ik had een hele rare droom. Ik stond in de tuin van mijn ouderlijk huis en hoorde plots nogal wat lawaai. Er liep een koord / touw tussen de 2 huizen (van ons en de buren) en daar kwam een fiets aanrazen. Ik keek omhoog naar het buurhuis om te kijken waardoor die fiets 'getriggerd' was. Toen viel mijn oog op de buurvrouw die aan het eind van het koord levensloos bungelde. Ik schrok daar enorm van en durfde niet meer te kijken. Intussen zatik in mijn hoofd te malen wat ik nu zou moeten doen .... en toen werd ik wakker.
Wat betekent dit nu allemaal?

9 jaar geleden

Het ouderlijk huis is de plek waar je opgegroeid en gevormd bent. De tuin laat geluk, geborgenheid en veiligheid zien. Dan word de rust verstoort door lawaai. Er liep een koord tussen 2 huizen. Twee is het symbool van dubbele kracht, de tegenstellingen en balans. De huizen worden verbonden door die koord. De buren geven aan dat je begaan bent met anderen. Als iemand voorbij fietst, dan houdt dat in dat hij of zij vooruit gaat in het leven. Op weg naar nieuwe kansen, nieuwe dingen. Is er een persoon uit je omgeving die op reis gaat? Heb jij een mening over deze reis? Of heeft een ander kritiek op jou? Dit is wat ik uit de droom haal. ‘k Hoop dat je er wat aan hebt.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024