Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

beesjes en gaten in en op je lichaam

plkjhgagaghaa
9 jaar geleden

Hallo ik had een hele rare droom en vroeg me af of iemand wist wat dat betekende ik droomde dat ik allemaal gaten boven op me hand had die ik probeerde dicht te smeren met crème en ook dat ik allemaal kleine 1000de beestje op me nek had die me vriendin weg probeerde te halen het was heel raar en heb gelijk de dag daarna heel de dag jeuk gehad zou iemand weten wat dat betekent??

Groetjes cheyenne

9 jaar geleden

Een handen kunnen gebruikt worden als non-verbaal communicatiemiddel. Het staat voor de relatie met anderen. Iemand heeft je behoorlijk beledigd, want je heb gaten in je hand. Je probeert er overheen te stappen, want je bent bezig de gaten dicht te smeren. Maar het lukt niet echt. Hoe je uiteindelijk toch deze kwestie afsluit, hangt af van de kant van je hand die gewond is.
Die beestjes zijn niet gevaarlijk, maar wel irritant. Dit zijn er echt veel, die krioelen om je nek. Je steekt je nek uit, maar twijfelt of het de moeite wel waard is om er energie in te steken. De irritatie was de volgende dag nog voelbaar.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024