Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Zwangerschap

Jose70
9 jaar geleden

Ik droomde dat ik zwanger was van een tweeling. Je kon de baby's door mijn buik heen zien. Daardoor zag je dat er 2 baby's in zaten. Dwz je zag ze maar wel met de huid van mn buik er tussen. Je zag dus meer de vorm van de baby's. Later ging ik met de baby's wandelen en beide lagen dicht naast elkaar in een eenpersoons wandelwagen. Opeens toen iemand in de wandelwagen keek lag er maar een van de baby's in. Maar ik was niet in paniek. Het was voor mij alsof zij de andere baby niet kon zien. Ik ben heel benieuwd wat deze droom betekent.

9 jaar geleden

Als je droomt dat je zwanger bent, dan ben je bezig met een persoonlijke ontwikkeling. Je bent er alleen nog niet klaar voor om erover te praten.
Met een tweeling ben je in harmonie met jezelf. De doorzichtige huid laat zien dat mensen je ware aard kunnen zien. Je blijft altijd jezelf. Sommige mensen hebben een tweede gezicht. En dat komt ook uit in de wandelwagen toen er maar één baby lag.

Jose70
9 jaar geleden

Dank je. Ik moet zeggen dat ik er heel wat in terug kan vinden. Het gaat wel over wat er nu speelt in mn leven. Dus herkenbaar wat er verklaard wordt

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024