Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

zien en horen van persoon die je alleen online kent

Jose70
9 jaar geleden

Eerst even wat informatie die van belang is voor bepaalde aspecten van de droom. Ik heb iemand online leren kennen waar ik interesse in heb. Hij ook in mij, maar hij is getrouwd. Het laatste jaar gaat het niet goed in zijn huwelijk, maar hij kiest nu voor zijn huwelijk. We spreken elkaar wel nog soms.
Het gaat over 2 dromen. In de eerste droom zag ik iemand met blond haar (hij heeft blond haar)die ik voor het eerst ontmoette en ik zei tegen hem nu weet ik tenminste voortaan hoe je er uitziet. De rest van deze droom weet ik niet meer. Ik voelde wel dat het om hem ging.
De 2e droom was een paar dagen later. Ik was met anderen en ze raden dat ik zo vrolijk was omdat ik iemand had leren kennen. Dus ik vertelde wat in het kort over hem. Toen kreeg ik een telefoontje binnen. Het was alleen heel raar omdat het geen normale beltoon en dergelijke was. Ik zag een zijdelingse vlam in een scherm van een chatgesprek. Niet van het spel waar ik hem van ken. Maar daardoor wist ik dat hij het was. Dus ik nam op met een blij verrast gezicht terwijl ik van de anderen wegliep. De anderen zeiden toen tegen elkaar dat is Kees (of Eric). Ik weet het niet helemaal zeker maar volgens mij was het de eerste naam. Maar dat is van iemand anders die ik ooit online heb leren kennen en aan de telefoon heb gesproken. Het kan ook zijn dat het wel de naam Eric was, van de man waar het om gaat. Ik nam dus de telefoon aan en zei mijn naam. Ik weet niet meer wat hij als eerste zei. Toen vroeg hij wat ik er van vond om hem zo te spreken. Ik zei dat ik het eerst wel een beetje eng vond toen ik de telefoon op nam. Maar wel dat ik het leuk vond dat ik nu zijn stem gehoord had.En dat ik het wel ook een beetje spannend vond, op een leuke manier. Toen zei hij dat hij zo niet verder kon. Ik was erg teleurgesteld maar reageerde heel rustig. Ik zei iets van dat ik dat heel jammer vond, maar dat ik blij was dat ik hem in ieder geval een keer gesproken had. Toen werd ik wakker.Ik heb dus ook echt een stem gehoord in mijn droom. Omdat het gaat over iemand die ik nog nooit gezien of live of via de telefoon gesproken heb, maar dat het wel duidelijk is voor mij dat het over hem gaat, ben ik erg benieuwd wat het te betekenen heeft. En het rare met de naam van die andere persoon, want dat weet ik voor 90% zeker dat ze die naam zeiden en niet van degene om wie het ging. Deze Kees heeft destijds wel ook telefonisch gezegd dat hij er niet meer mee door kon/wilde gaan.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024