Goededag, ik heb nu al twee dagen heel raar gedroomd en kan me hier geen betekenis bij bedenken. Het opzoeken levert mij ook niet veel op. Ik hoop dat iemand me wat meer info zou kunnen geven.
Nacht 1:
Halloween nacht?
Ik was met een groep mensen/ vrienden ergens in een verlaten gebied. Er stond een schuur en daar waren we als eerst op 1 of andere manier moesten we allemaal opdrachten doen en probeerde iemand ons te verminken. Er kwamen steeds ook enge dingen te voorschijn die ik dus steeds probeerde neer te steken, zodat die verdwenen. Opgeven moment rende we naar een verlaten huis een stuk verder op. Gebeurde ook allemaal hele rare dingen, sommige mensen hun arm werden eraf gehakt of wat anders. Ik was de laatste persoon en ik moest het doen anders ging ik dood. Hij vertelde me wees rustig, probeer er niet aan te denken, zoek een afleiding voor je gedachtes. Ik probeerde aan me vriend te denken. Dus ik zat me me rug naar hem toe, zodat ik het niet zo zou merken. Hij moest met een touw tegen me ogen aan duwen totdat ze eruit vielen, daarna moest hij met iets scherps in me oogkast prikken en ook door me wangen. Ik voelde het ook werkelijk...het leek net echt..Opgeven moment Aangezien ik er niet aan probeerde te denken en alles weer genas, zag ik opeens dat het weer helder werd en merkte ik dus dat ik me ogen weer had en de nacht voorbij was. Ik keek uit het raam en zag de horror man, lachend op z'n traktor voorbij rijden.. Hij keek ook niet om. Later vertelde ik tegen iedereen dat de nacht voorbij was. We keken allemaal naar buiten en zagen een rij met mensen die geweren hadden. Dus we schrokken.. Maar er werden verminkte dieren afgeschoten, en wij waren opeens veilig..
Op 1 of andere manier lijkt het net alsof ik deze droom eerder gehad heb..
Nacht 2:
Vriendin van mij heeft een woning gekregen(dat is in het echt ook waar)
en ik zou bij haar intrekken. Ik ging met haar mee om dat huis te bekijken en haar sleutels op te halen. We werden naar dat huis gebracht. Toen we in dat huis waren, was het hee apart. Kinder kamer was nog compleet. De bank en tv stonden nog in de woonkamer, meer ook niet. Ik vond opgeven moment een deur en daar was een trap die naar beneden liep. Ik vond het in mijn droom al eng en raar dat er nog spullen waren in dat huis. Nou die vriendin van mij ging voorop. Er lagen allemaal spullen.. Zelfs een gat in de grond waar pillen (drugs) lagen. Ik schrok daar van.. Toen dacht ik volgens mij is die oude bewoonster haar kinderen kwijt geraakt en heeft ze het heel moeilijk qua inkomen, het leven. Opgeven moment, ik weet niet meer hoe was die oude bewoonster er ook. Ze begon te koken en ik vroeg haar wat er aan de hand was en hoe het zat met de kinder kamer. Ze zei dat ze haar kinderen was verloren en dat ze dat heel lastig vond. Ik leefde heel erg met haar mee, ik voelde gewoon wat zij voelde. Ik begreep die vrouw heel goed. Ze was heel kwaad op zichzelf en ondertussen was ze lekker aan het koken.. Ohja ze herkende mij en verteld me dat ik op haar dochter leek
Toen werd ik wakker..
Ik vind deze dromen allebei zo apart ....