Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Droom over geest

Danique
21 juli 2008

Laatst had ik een droom waarin ik mezelf zag. Mijn lichaam werd overgenomen door een geest en ik had nergens controle over. Op het moment dat ik wakker werd had ik weer zo'n gevoel of er een geest in mijn lichaam wilde. Ik was heel bang, maar na een paar seconde was het gevoel weer weg. Toen besefte ik pas dat ik had gedroomd. Ik had zoiets nog nooit eerder gehad.
Weet iemand misschien wat dit betekent?

22 juli 2008
Beheerder

het kan zijn dat je op het punt stond een uitstap te maken, je geest wil dan je lichaam verlaten, maar je gaat dan niet dood, je gaat dan even naar het hiernamaals om enkel wat informatie te krijgen en dan kan je weer terug, je heb dan idd kans dat geesten je lichaam in willen, ik denk dat je terug gestuurd bent, je kan er op rekenen dat het binnenkort wel goed gaat.

22 juli 2008

Ik had een vraag daarover,kun je als een andere geest in je lichaam is gekomen stel,kun je dan nog terug in je lichaam.:0

23 juli 2008
Beheerder

nouja, je kan wel verder leven met dat lichaam, het is heel ingewikkeld, volgens mij is het dan een strijd in je lichaam tussen 2 geesten, ik heb weleens een boek gelezen over jozef roelof, die heeft ook een uitstap gemaakt, volgensmij stond het daar in.

Michel
4 maart 2009

Goedenacht,

Heb gisterennacht gedroomd over geesten die mij aan het plagen/pesten waren door met het licht te spelen. Ik was in mijn ouderlijk huis (niet waar ik geboren ben) en daar was ik bezig mijn contactlenzen uit te doen, maar telkens ging het licht aan en uit. Daarbij speelde ze ook met mijn lenzen, in de zin van, de ene keer lagen er 8 lenzen dan weer 1, en dan later weer 3 of zo. Ik vond het kinderachtig van ze en zei dan ook: "nu is het leuk geweest hou nu maar op". Ik was totaal niet bang. Uiteindelijk liep ik de woonkamer in en zag in de hoek een klein rood lampje branden. Toen ik mij daar op concentreerde ging het licht weer aan en werd ik wakker.
Zoals ik al zei was ik niet bang, maar ik werd wel wakker met hartkloppingen.

Kan iemand mij vertellen wat dit betekent, want ik weet het echt niet. Normaal gesproken kan ik mijn dromen wel verklaren.

Bij voorbaat dank.

Mvg,

Michel

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024