wie kan me een droom uitleggen die ik een paar week geleden had?
Het was een hele rare droom/nachtmerrie. ik werd door een bovennatuurlijk wezen terug in de tijd gestuurd (door een soort god) ineens zat ik in 2005.
Ik had blijkbaar een opdracht/doel dat ik iets moest veranderd/voorkomen (weet alleen niet wat) dus ik was in m'n ouderlijk huis en mn broertje had een afstandsbediening en was op de tv aan het zappen. alleen behalve op de tv had die afstandsbediening ook effect op mij. Ik zag
in flitsen allerlei sepia beelden voor me (geen idee waarvan) en ik dacht bij mezelf zo kom ik nooit het huis uit. ineens stond ik voor een kamerdeur. ik wou hem
openen maar hij klemde behoorlijk. dus ik ging met mijn hele gewicht ertegen aan en de deur ging open. ik zag een ledikantje staan. en er lag iemand in (ik zag
alleen benen, van een volwassen vrouw) ineens hoorde ik een hele luide ademhaling waarna de deur dicht sloeg . Op de kamer deur stond de naam Lot, en toen schrok ik
wakker
En dan heb ik nog een aanvullende vraag over deze droom, en met specifiek over dat wiegje en de naam Lot, niet lang na deze droom kwam ik tijdens mijn werk bij een
huis, en de buren daarvan hebben een kind gekregen. En hadden op een stukje plat dak van hun huis een speelgoed wiegje staan, en het pasgeboren kindje heette Lot!
Is dat nou toeval? Het bleef al sinds dien bezighouden, alleen ik vergat het steeds weer hier te vragen. Wie denkt en antwoord te hebben?