Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Elke dag dezelfde soort droom

Celina
8 jaar geleden

Hallo,

Ik heb al ongeveer een week de hele tijd de zelfde soort droom met dezelfde persoon erin.

Het gaat altijd over een vriend van mijn vriend dat hij met mij flirt en dat mijn vriend er niet achter moet komen en dat ik de hele tijd bij die persoon in de buurt ben en het nog leuk vindt ook.
En zo gaat dat al de hele week.
Ik wil hellemaal niet zulke dromen hebben want ik vind die persoon niet leuk of wat dan ook.. Weet iemand toevallig wat dit soort droom betekend? Word er wel een beetje zat van..

Alvast bedankt :)

8 jaar geleden
Beheerder

Misschien heb je last van twijfelzucht en probeert op die manier te bewijzen dat je aantrekkelijk bent?
Het krikt je zelfbeeld op als je het gevoel hebt gewild te zijn.
Maar het kan ook een angst oproepen, want leuk zijn, trekt ongewenste elementen aan.
Daarom hullen sommigen zich in vormeloze kleding, of eten zich onaantrekkelijk, als dikke jas.

Die persoon kan ook een eigenschap van jezelf zijn die je projecteert.
Die eigenschap is dan niet zo negatief als je denkt, omdat we nu eenmaal bij voorkeur onze minder mooie kantjes projecteren. Die kunnen echter wel waardevol zijn.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024