Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Plotseling een droom over een collega

Chloe
8 jaar geleden

Droomde vannacht over een vrouwelijke ex collega van me. Ben nu iets meer dan een maand weg en heb niet echt afscheid kunnen nemen van haar. Ik heb nadat ik weg ben gegaan 2x een mail gehad van haar met de vraag hoe het met me gaat. De lastste x heeft zij geen antwoord gegeven om mijn bericht.
Vannacht kwam ze dus in mijn dromen. Ze deed heel lief tegen mij en gaf me een kus toen ik vertrok. Ze tekende wat papieren en merkte dat ze het niet leuk vond. Val totaal niet op vrouwen. Dus schrik hier wel ff van.
De droom duurde na mijn gevoel heel lang. Kan iemand mij vertellen wat dit betekent?

8 jaar geleden
Beheerder

Misschien geeft zij meer om je dan je denkt?

Erotiek hoeft nog niet te betekenen dat er een lesbische relatie wordt gezocht, (maar sluit het ook niet uit).

Dromen stellen de zaken gewoon recht voor de raap.

Misschien heeft ze ook spijt dat ze geen afscheid kon nemen?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024