Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Zwembad + 2e verdieping

Ncky
8 jaar geleden

Hallo,

Vannacht droomde ik dat ik in een vakantie land zat. Mijn hotel had het zwembad op de bovenste etage. Het was érg druk bij het zwembad, zo druk dat ik het niet vertrouwde en lichtjes in paniek raakte. Op een gegeven moment was er een flinkere man die bommetjes maakte in het zwembad waardoor het zwembad als ik golf heen en weer bewoog en het gebouw/hotel gevaar liep. Opeens waren er nog maar een paar mensen en moest ik vluchten naar beneden. 'De 2e verdieping is in gevaar' werd er omgeroepen. Ik ben zo met de lift naar beneden gegaan. Toen was mijn droom voorbij. Kan iemand mij iets meer hierover vertellen?
Dankjewel!

8 jaar geleden
Beheerder

Dit is een droom over emoties.
Dat bad zit als het ware in je hoofd.
Vol emoties en daarmee ontstaat angst voor overstroming en verdrinken.
De rust van het hotel wordt daarmee verstoord.

Wie is de rustverstoorder? een man?
Iemand die onrust stookt en je stress bezorgd.
Dus wat bedreigt je rust in het dagelijkse leven dat je met zo'n angst rondloopt.
Probeer eens met een emmer water op je hoofd te balanceren?

Als het water naar het hoofd stijgt, raak je geëmotioneerd en is Leiden in last.
Het water is ook het onbewuste.

De tweede etage zou de buik kunnen zijn.
Muladhara is echter de basischakra.

1 keer bewerkt. De laatste keer was 8 jaar geleden door Sheherazade.

8 jaar geleden

Dromen over een zwembad, vertellen je over het onderbewust, je gevoel, je emoties die tot rust komen. Het zelfde geldt voor het hotel, waar je je laat vertroetelen en tot rust kan laten komen.
Alleen je kan toch niet tot rust komen, omdat het zo druk in het zwembad is en je raakt zelfs een beetje in paniek. Een golf van emotie komt over je heen, door die dikke stoorzender.
Je laat je met een lift naar beneden brengen. Een level lager. Je gaat terug naar af. Alles waar je je tijd en geld in hebt gestoken moet je weer opnieuw opbouwen.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024