Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum
Hoi,
Dit is een gedetailleerd report over mijn droom vannacht en weet niet zo goed waarom ik em had.
Dit speelt allemaal af op een mooie zomerse dag.
Ik ging met Hessel (een hele oude vriend die ik laatst weer een keer gesproken had) chille en hij moest iets hebben voor zijn foto camera dus gingen we naar de elektronica winkel. Daar binnen heb ik een beetje rondgekeken en hij had uiteindelijk een lens gekocht. We zijn toen een terrasje gaan pakken en hadden wat gegeten/gedronken. Ik had een broodje hete kip en wat Hessel had geen idee. Uiteindelijk besloten we weg te gaan naar zijn huis.
Bij zijn huis aangekomen gingen we ping pongen en dronken uiteindelijk naar een paar biertjes weg. Tijdens het ping pongen hadden wij een gesprek over een blauwe doos die super veel geld waard was, en Hessel had die doos. Dat bewonderde ik enorm. Uiteindelijk besloten we nog even de stad in te gaan.
Eenmaal aangekomen in de stad waren we aan het rondkijken en ineens kwam er een jongen naar ons toe. Hij was iets jonger dan mij en even oud als Hessel (rond de 19 jaar). Hij had dezelfde lengte als ik (1,77m) en hij was dun en getint. Ook had hij kort donkerbruin haar met korte krulletjes. Hij vroeg of wij blowtjes en drank konden halen en alles wat we uitgaven kregen we met 10% rente terug. Ik zag hem naar boven kijken naar zijn vrienden op de balustrade en keek ook op. Ineens zag ik jongen en meisjes die ik denk te herkennen die op mijn huidige opleiding zitten. Zo gezegd zo gedaan wij hadden de blowtjes en drank gehaald en kregen het geld terug. We gingen mee naar zijn appartement.
Onderweg naar zijn appartement konden we niet gewoon via een normale deur, we moesten via een raam maar in dat raam zat nog allemaal glas. Er stond ook iemand van de politie bij om dit allemaal te begeleiden. Eenmaal boven aangekomen bij zijn appartement zie ik een meisje zitten, ik drop al de spullen in de kamer en loop naar der toe. Ik had het gevoel alsof ik haar kende maar ik kende haar helemaal niet. Op een vage manier reageerde ze helemaal niet op de leuke grapjes die ik vertelde en ze kon ook niet lachen. Ik weet nog dat ik een klassieker vertelde. De mop: er zitten drie jongens op een motor, waar zit Rob? In het midden want er zit er eentje voorRob en eentje achterRob. Ook hier kon ze niet om lachen en uiteindelijk toen ik vroeg of er wat was werd ze boos. Ik dacht laat gaan en feest rustig door. Ik zie dat ze in de woonkamer een spelletje doen (het is lastig uitleggen maar doe me best). De woonkamer had een wit tapijt en een glazen tafel er op. er stonden 12 krukken zonder leuning en 11 mensen zaten op de krukken, precies nog een kruk over voor mij. Toen ik zat zag ik ineens dat 3 jongen uit me klas er ook waren. Je moest met je rug op de kruk liggen en je hoofd laten hangen naar beneden. Dan gaat er een hond onderdoor en als hij je likt dan moest je een glas drank opdrinken. Na een ronde schuif je allemaal een kruk door. Na dat de 1e ronde geweest is en ik wil opstaan voel ik me ineens misselijk en dronken. Op een een of andere manier val ik met mijn rug door de glazen tafel heen en schoot er door me heen ''dat heb ik weer, ik ga niets betalen hoor had die tafel er maar niet moeten staan''. Ik kon nog net 1 hand op me buik en 1 hand op me keel doen om die te beschermen van het glas. Ik kon mijn ogen niet meer opendoen en me lichaam niet meer bewegen. Ik hoorde ze in de verte roepen dat de ambulance er aan kwam, ik zelf had er weinig moeite mee ik vond het niet erg dat ik niks kon bewegen en me ogen niet open kon doen. Het gaf een soort van rust. Kort daarna hoor ik ze zeggen dat het goed komt en hoorde toen de sirenes van de ambulance.
Toen werd ik wakker. Me hele bed was drijf nat en had super erg gezweet, ik lag ook heel raar. Me benen waren gekruist waardoor ik waarschijnlijk niet kon bewegen, 1 hand lag op me keel en 1 hand op me buik. De reden waarom ik me ogen niet open kon doen was waarschijnlijk omdat mijn hoofd half in het hoofdkussen verstopt zat.
Ik wil jullie hiermee vermaken, mocht je vragen hebben of iets dan hoor ik het graag. Ook als je denkt dat deze droom iets betekend zeg het gerust. Ik heb vaker dromen dat ik details heel goed onthoud, Ook heb ik recent een dromendagboek aangemaakt dus kan nog wel wat dromen kwijt als er interesse is.
Groetjes,
Oortjes
Beheerder |
Je gaat tamelijk onbezonnen en totaal onverantwoordelijk met de zaken om.
Eerstens stoort het je niet om drank en drugs te gaan halen en te geloven dat er 10% interest op komt.
Dan klim je waar de politie bij staat door een raam met glas. Je klautert als een inbreker een huis binnen.
Binnen is de glazen tafel een synoniem van de eerdere ruit en ja hoor door het (coma-)gezuip en de drugs, verlies je je hoofd en evenwicht en gooit je eigen ruiten in door een glazen tafel te breken.
Het lijkt het heilig avondmaal wel, waar jij als 12e aanschuift.
Het is een cyclus zoals de 12 dierenriemtekens, maar hier een drankgelag met seksuele driftmatige tendensen.
Vandaar ook die fallische krukken en het slap hangen.
Later zit je dan letterlijk met de brokken en schade.
Het meisje wordt niet gerespecteerd en de flauwe grappen bewijzen dat je niet goed met je gevoelens omgaat.
Zij kan een anima kant zijn.
De 3 jongens op de motor zullen wel een connectie hebben met de andere 3.
Maar waarom 3 knapen op een motor? (homoseksueel/ trio-tje? De motor is een viriel energie-symbool/ libidineus)
De hond kan een ook symbool zijn van seksualiteit. Honden "doen het" immers overal.
Nu ja, je ontwaakte hier dus uit een "natte droom".
1 keer bewerkt. De laatste keer was 8 jaar geleden door Sheherazade.
Dat ik drank en drugs door elkaar mix wilt niet zeggen dat ik niet weet waar mijn grenzen liggen. Maar dat is een eindeloze discussie. Ik vind dat je onverantwoordelijke dingen wel op een verantwoordelijke manier kan uitvoeren.
De politie stond erbij om het allemaal te begeleiden. Iedereen moest (ook normale voorbijgangers die niet naar het feestje gingen) er zo langs als tijdelijke oplossing.
Dit stukje snap ik niet.
Het lijkt het heilig avondmaal wel, waar jij als 12e aanschuift.
Het is een cyclus zoals de 12 dierenriemtekens, maar hier een drankgelag met seksuele driftmatige tendensen.
Vandaar ook die fallische krukken en het slap hangen.
Later zit je dan letterlijk met de brokken en schade.
Ik ga altijd om met respect naar andere. De reden waarom is omdat ik het ook niet fijn vind als een ander mij waardeloos behandeld, wel ben ik heel simpel jij respecteert mij niet dan ik jou ook niet. Ze zat alleen en was een beetje boos, ik wou haar daar vanaf helpen en op dat moment was die grap het 1e wat in me omging in deze droom.
Wat is een anima kant? Kan het niet vinden.
Die grap en de jongens kan ik niet linken aangezien ze alle drie hetero als de pest zijn. De hond betreft geen idee, Ik doe het wel op veel plekken inderdaad, maar me vriendin stemt daar ook voor in. Niks mis mee toch?
Een natte droom kan het niet zijn, ik weet zeker dat het volledig zweet is. Ik citeer hier nog even wat een natte droom is.
Een natte droom is een spontane zaadlozing van een man tijdens de slaap anders dan bij seks of masturbatie. Natte dromen komen mogelijk meer voor bij jongens die niet regelmatig masturberen of seks hebben.
Droominfo, © 2024