Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Stijle brug

C e V r
8 jaar geleden

Hey Iedereen,

Ik droom de laatste tijd vaak over een steile brug steeds op een andere locatie.
Iedere keer ben ik aan het fietsen en loopt de weg ineens stijl omhoog en boven aan is dus een brug waar achter de weg weer vlak word. Iedere keer lukt het me NET niet om omhoog te komen. Vannacht was het in Amsterdam over een gracht. Verder kwam in die droom ook een vriendin van mij voor die drugs gebruikte en naar de coffeeshop ging. Je rook in de winkel echt een hele erge wiet geur en ik zag de planten groeien... (In het echt gebruikt niemand die ik ken drugs ik ben er ook nog nooit mee in aanraking gekomen) Heeft dit ook een betekenis?

Iedere keer is de brug op een andere locatie vaak wel locaties waar ik vaak kom (maar in het echt is daar geen brug)
En iedere keer als ik bijna boven ben op de fiets rij ik weer vanzelf achteruit. Dit geeft een droevig gevoel op een of andere manier...)

Wat betekend dit? Alvast hartelijk dank!

Groetjes

8 jaar geleden
Beheerder

Je zit met een probleem dat als een steile berg is.
Moeizaam vooruit komend en steeds opnieuw als een Sisyphus arbeid.

Soms is het een depressie of een frustratie of terugvallen in oud gedrag (zoals een verslaving)
De brug is het leven zelf.
Over the top of the hill and down?

8 jaar geleden

Een brug zegt iets over een overgangsperiode in je leven. Je fietst je een ongeluk, want de brug is zo stijl. Je doet zo je best, maar je kunt de vruchten niet van plukken. Van drugs kun je suf of hyper worden, maar breng je ook in hogere sferen. Probeer je iemand te helpen, wat eigenlijk geen nut heeft. Op een gegeven moment houdt het op. Misschien kun je een andere brug opzoeken, die niet stijl is.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024