Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

over een pratende slang,gepaart met een naam

nance
27 juli 2008

ik had vanacht een droom dat ging over een slangetje,beetje grotere hoofd maar een wat kleine lichaam,die ging eerst bij een jonge vrouw door de mond naar binnen ging bij haar reinigen,en kwam er weer netjes uit,die slang zei tegen mij dat ze bij mij ook naar binnen wou,en dat dat goed zou zijn... dat deed ik dus en voelde ook daadwerkelijk dat de slang naar binnen ging,en ze bleef daar ook en kwam er niet meer uit,ik werd er wakker van,en kreeg een ontzettend benauwd gevoel(net een je een te grote stuk vlees hebt gegeten,en het zakt niet echt) ik greep naar mijn keel en ging recht op zitten omdat ik het niet kon vatten... ook kreeg ik van de slang een naam door die zei dat ze er voor mij zou zijn,haar naam is lotte waylon,of wayden,precies weet ik het niet...maar ik ken haar ook niet!... het is zelfs zo dat ik nu onzettende keel pijn heb,terwijl ik verder tot aan gisteravond geen klachten onder de leden had... kan iemand mij vertellen wat dit inhoud??? dat dit zelfs mijn lichaam betrekt.... liefs nance

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024