Hey iedereen ik had vannacht een rare drukke droom,
Veel weet ik er niet meer van jammer genoeg maar ik weet nog wel dat ik op school was en ik heb een school pas (in het echt ook) waarmee ik m'n kluisje kan openen maar hij deed het steeds niet en ondertussen stond iemand op me te wachten (een vriendin) want we zouden samen gaan fietsen maar ik moest dus nog m'n kluisje in wat niet kon door het gebroken pasje. Ik voelde me opgejaagd.. In de droom daar voor was er in onze school bij het trappen huis een touwladder die je af moest dalen om naar beneden te komen, de trap was er niet meer. En bij elke verdieping had je maar een hele smalle doorgang om op de verdieping bij de touwladder te kunnen komen net als in het echt in zo'n soort speeltuin. Het lijkt hier op bij elke verdieping had je een gat om naar de gang van die verdieping te kunnen lopen: http://nl.depositphotos.com/85732462/stock-photo-rope-ladder.html
(bij de foto moet je wel erom heen bedenken dat het geen lege ruimte was maar een groot ruim trappenhuis maar wel precies zo dat kleine gat waar je door heen moest. (het grappig was dat mn docent engels er ook door heen ging maar die bleef haken want die is nogal mollig :P) Maar goed dat doet er niet toe...
Wat heeft deze aparte droom te betekenen, iemand een idee?
Heel erg bedankt alvast!