Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

lekkage in de badkamer

8 jaar geleden

ik was aan het slapen en hoorde plots druppels vallen en ging opzoek naar waar dat vandaan kwam, het geluid kwam tijdens het zoeken dichterbij en ik kwam uit in de badkamer ik deed de deur open en tot mijn verbazing zag ik de lekkage ik heb staan kijken en dacht nu moet ik de buren waarschuwen.
ik heb de buren niet gewaarschuwd en heb de deur dicht gedaan en dacht nu moeten ze verhuizen.

8 jaar geleden
Beheerder

Dit zijn typerende voorbeelden van emoties die door je afweer heenkomen.
Het onbewuste dringt je huis en dus je psyche binnen als water.

Tja je zou nog kunnen denken aan laat die buren maar verzuipen.
Maar de buren maken ook deel uit van stukjes van jezelf die je wilt buitensluiten.
Je kunt niet in een denkbeeldig glazen kistje blijven liggen.
De badkamer is niet alleen een beeld van het onbewuste (het alchemische bad)
Maar ook een plaats van reiniging of verwerking.

Hoe voel je je als er waterlekkage is?
Paniek natuurlijk.

8 jaar geleden

ja misschien heb je gelijk.ik heb overlast van mijn bovenburen.ik heb enige tijd de politie gebeld en nu zijn ze mij aan het treiteren,ik heb de woningbouw ook een brief geschreven. ze blijven door gaan.ik denk dat ik bewust en onbewust er mee bezig ben.ik heb ze er ook over aan gesproken het interesseerd ze niet.

8 jaar geleden
Beheerder

Pesten is tegenwoordig strafbaar.
Buren kunnen soms onverdraaglijk zijn en vooral die onverschilligheid voor de overlast die ze veroorzaken.
Soms komt je de stoom uit de oren.

Misschien heb je iets aan buurtbemiddeling?

1 keer bewerkt. De laatste keer was 8 jaar geleden door Sheherazade.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024