Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

autorijden, ex

anoniemuuuu
8 jaar geleden

Hallo,

Ik droomde vannacht dat ik in de auto van mijn tante reed, terwijl ik geen rijbewijs heb. Ik vond het eng maar alles ging goed.ineens was ik met een klasgenoot en we zagen een slang. Daarna zat ik ineens in de klas met mn ex en haar vrienden, en iedereen lachte me uit. Het was in de wiskunde les. En toen werd ik wakker (dacht ik) toen kwam ik mn ex tegen en vertelde deze droom, toen lachte ze en was ze lief, ze vroeg of ik een stukje meeliep naar huis... toen werd ik echt wakker....
wat betekend dit?

Anoniem

8 jaar geleden
Beheerder

Zelf rijden is meestal positief.
Blijkbaar heeft je tante een te grote invloed op je.
De slang kan het kwaad betekenen maar is tegelijk een bron van wijsheid (en listen)
Hier wijst het wellicht op je angsten voor zelfstandigheid (sturen).
De auto is als een jas die je aantrekt, maar die is niet van jezelf maar van je tante (rolpatroon/ conservatief?)

De wiskunde wijst naar het verstand. Je zit dus letterlijk in je ratio.
Niet in je gevoel misschien wordt er daarom gelachen of om je onzekerheid.

Ik weet niet wat voor type je ex was?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024