Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

dromen over ex

8 jaar geleden

Hallo allemaal,

Even een korte uitleg vooraf.Ik ben 2,5 jr.geleden vertrokken na een relatir van 38 jr.met een narcist.Echtelijke woning staat 3 jr.te koop.

Droom 1 Ik droomde dat ik in bed lag in een voor mij onbekende kamer.Ex kwambinnen ik zag het aan zijn schaduw op de muur.Ik lag te shaken van angst,vervolgens valt ex op zn knien,legt zn hoofd in mijn schoot en begint te huilen.Toen werd ik wakker.

Droom2 Ex stond buiten de poort in groene leger?leding en zwaaide op een triomfantelijke manier naar me.

Wat kan dit betekenen???

8 jaar geleden
Beheerder

Narcisten zullen nooit een nederlaag erkennen.
Ze kraaien de overwinning ook als ze verliezen.
Dat komt omdat een narcist niet in staat is zijn zelfbeeld te bekritiseren of in twijfel te trekken.
Hun grootheidswaan maakt dat anderen altijd debet zijn aan hun onfortuinlijkheid.

Nu droom je dat hij in je schoot uithuilt maar dat zal een narcist nooit of te nimmer doen.
Daarmee zou hij zichzelf vernederen en dat is ondenkbaar.
Ze zijn ook niet tot werkelijke medeleven in staat. Het is hoogstens gespeeld en gericht op hun rol als grootheid.

Je droomt dus werkelijk in de hoop dat hij toch eens gevoelens toont van zwakte.

Je laat je zeg maar weer manipuleren. Maar het is ook een beeld dat je koestert een illusie.

Het leger zou beter passen want beter een aanval dan een nederlaag.
Zelfs al zouden alle manschappen sneuvelen dan nog is het een daad van grandiositeit.

Misschien denkt hij de vechtscheiding te winnen.
Een witte vlag moet je nooit verwachten tenzij het een krijgslist is.
Zoals een kapitein op zijn schip heldhaftig naar de haaien gaat om naam te maken.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024