Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Droom over kat

Lindsey
8 jaar geleden

Beste allemaal,
Kan iemand mij uitleg geven over de droom van vannacht?
Ik droomde over de kat van mijn vriend (hij heeft er 2) waar ik over had gedroomd heb ik in de werkelijke wereld een erg hechte band mee , in mijn droom sprong hij naar me toe in m'n armen en mij als het ware vast klampte aan mij zoals een klein kind dat doet.
Uiteindelijk zette hij z'n nageltjes in mijn huid het deed een beetje zeer maar ik voelde voornamelijk veel liefde en bij mij willen zijn van de poes.
Ik keek en het was niet geheel de kat van mijn vriend maar een kitten ondeugend hoofdje wel het zelfde gevoel als wat de kat van m'n vriend mij geeft.
Hierna maakte ik me nog even druk of dat het kwaad kon die wondjes van die klauwtjes en daarna heb ik niet meer onthouden wat ik had gedroomd..
Zou iemand mij misschien kunnen helpen met wat dit kan betekenen?
Alvast bedankt!

8 jaar geleden
Beheerder

Een poes geeft je een stukje volledigheid alsof je je ziel aanklampt.
Katten hebben een wijdlopige betekenis maar het zijn natuurlijk heerlijke knuffeltjes.
De vraag is in hoeverre je het diertje met je vriend associeert?
Aanhankelijkheid kan ook teveel worden als iemand zich aan je vastklampt.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024