Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

vakantie

anoniem...
8 jaar geleden

ik droomde dat ik op vakantie was met meerdere jongeren die ik niet kende. we overnachtte in een huis met zijn allen. een avond had een jongen iemand uit het huid vermoord. (daarbij begon de droom. en ik wist dat ik op vakantie was ofzo) en wij moesten gaan vluchten want hij zou ons ook gaan vermoorden. we stonden in een steegje tegenover het huis met al onze tassen ingepakt. toen we naar het steegje aan het lopen waren konden 2 jongens tegen de muur op rennen en op het dak gaan zitten. ik wou ook op het dak zitten en ik zei dat hardop. een jongen naast mij reageerde. de jongen die ik leuk vond. "dan ga je op het dak" zei hij. dat was niet het andwoord wat ik had gehoopt want ik wou eigenlijk dat hij me hielp en met me mee ging. toen probeerde ik erop te gaan maar waar ik mijn hand wou zetten zat een heele grote spin dus toen ging ik niet meer. de reisleider kwam zeggen dat we moesten vluchten en dat hij een roadtrip had geplant. ik was super blij dat we gingen roadtrippen want dat leek me heel leuk. toen dacht ik bij mezelf 'wel jammer dat het niet in het echt is.. maar in een boek is het ook leuk.' maar ik was geen eens een boek aaan het lezen het was een droom dus ik vond het heel raar. toen gingen de mannen die het organiseerden vragen of er mensen allergisch waren voor iets. heel veel mensen waren allergisch maar ik ging me terugtrekken en in mijn eentje op een bankje af zitten wachten.

8 jaar geleden
Beheerder

Wilde knapen.
Het vakantiegevoel past niet helemaal bij deze angstdroom.
Dus je voelt je niet vrij.

Was het op het dak, of uit je dak gaan?
De spin zou weleens een waarschuwing kunnen betekenen om niet met die knapen om te gaan.
Een dak is immers een plaats waar ongezien van alles kan gebeuren.

Later meer down to earth wil je wel op vakantie, maar je blijft uiteindelijk liever op je bankje zitten.
Muurbloempje zoekt partner? (of prins op een wit paard).

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024