Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

vermoorden

tmkira
8 jaar geleden

Er was een jongetje en veel mensen wouden hem vermoorden. Dus waren er allemaal mensen achter hem aan aan het rennen enzo en ik en mn zus en mn vader gingen hem beschermen. ik wist niet eens waarom ze achter hem aan zaten maar op een gegevenmoment ging zn shirt een beetje omlaag bij zn rug en ik zag dat hij een soort teken op zn rug had een tattoo. hij deed zn capishon over zijn teken heen en sprong uit mn handen en zette het op een lopen. hij is 2 ofzo of 4. de mannen komen achter ons allen aan en we besluiten om op te splitsen.
zo kom ik in een plek terecht wat ik ook achter mijn huis, een steegje maar dan breed. ik weet niet waar ik heen moet er zijn veel gangen die eruit leiden. dan kies ik er een.
nu ben ik bij een supermarkt. de mannen die achter ons aan zaten waren er. ik had blijkbaar een of andere deal met een zo'n man en hij zei wie moest ik nog een chocolade reep geven. hij gaf me een heel klein chocolaatje. ze merkten dat ik het was. ik raapte het chocolaatje van de grond en rende weg. ik was in een soort kerk achtig huis. er waren super veel mensen die de jongen maar ook mij wouden vermoorden ik deed allemaal coole moves (zoals koprols maken en salto's) en vermoorde ze allemaal. er was ook een kat van hun en ik wou dat die ook dood ging (omdat hij bij de slechterikken hoorde) dus gaf ik hem gif.

8 jaar geleden
Beheerder

Je loopt weg voor je eigen staart.
Het zijn paranoïde angsten.
Nu komen die in dromen frequent voor.
Het gaat hier om een jongetje.
Dat kan een alterego zijn of een nog onbekend tegendeel in jezelf.
Hij wordt door mannen achtervolgt die niet willen dat hij overleeft.
Maar dat jongetje zou weleens waardevol kunnen zijn.

De stunten die je uithaalt zijn typisch voor een jeugdig iemand.
Hybris.

De chocolade lijkt mij een verleiding. (vaak seksueel)
Waarom zouden die achtervolgers chocolade uitdelen?
Zijn ze dan niet zo slecht? Of juist wel?
Als ze je zouden willen doden deel je natuurlijk geen "lekkers" uit.

Verder is er het bekende labyrint dat het onbewuste vormt.
Maar hoe chaotisch ook, je vormt zelf angsten en vele wegen.
Is het de angst om te leven?

tmkira
8 jaar geleden

wauw dankjewel!!

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024