Er was een jongetje en veel mensen wouden hem vermoorden. Dus waren er allemaal mensen achter hem aan aan het rennen enzo en ik en mn zus en mn vader gingen hem beschermen. ik wist niet eens waarom ze achter hem aan zaten maar op een gegevenmoment ging zn shirt een beetje omlaag bij zn rug en ik zag dat hij een soort teken op zn rug had een tattoo. hij deed zn capishon over zijn teken heen en sprong uit mn handen en zette het op een lopen. hij is 2 ofzo of 4. de mannen komen achter ons allen aan en we besluiten om op te splitsen.
zo kom ik in een plek terecht wat ik ook achter mijn huis, een steegje maar dan breed. ik weet niet waar ik heen moet er zijn veel gangen die eruit leiden. dan kies ik er een.
nu ben ik bij een supermarkt. de mannen die achter ons aan zaten waren er. ik had blijkbaar een of andere deal met een zo'n man en hij zei wie moest ik nog een chocolade reep geven. hij gaf me een heel klein chocolaatje. ze merkten dat ik het was. ik raapte het chocolaatje van de grond en rende weg. ik was in een soort kerk achtig huis. er waren super veel mensen die de jongen maar ook mij wouden vermoorden ik deed allemaal coole moves (zoals koprols maken en salto's) en vermoorde ze allemaal. er was ook een kat van hun en ik wou dat die ook dood ging (omdat hij bij de slechterikken hoorde) dus gaf ik hem gif.