Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Brand en Spullen meenemen

Tamar
8 jaar geleden

Ik droomde dat ik al mijn spullen uitzocht en in/op een auto stopte omdat het huis in brand zou staan ( ik zag de brand niet echt alleen de onrust) Ik koos heel bewust wat ik mee nam en was heel bewust van wat ik achter liet. Anderen, oa mijn broer, hielp me alles opstapelen op de auto.
De wegen waren moeilijk begaanbaar door drukte of kapot wegdek.

Ik ben erg benieuwd wat dit betekend!

8 jaar geleden

Het huis is je lichaam en geest. Als je huis in brand staat duidt het in dit geval erop dat je een transformatie ondergaat. Je loopt weg van het oude en bewaard de meest waardevolle elementen. Deze neem je mee in de auto. Je wilt het oude achter je laten, wat niet zonder horten en stoten gaat. Dat is die moeilijk begaanbare weg.

8 jaar geleden
Beheerder

Al de schepen achter je zijn verbrand, je kunt niet terug.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024