Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

dromen

wielson stanley
8 jaar geleden

Ik droom altyd over hetzelfde oudhuisis waar in Klein's AF in HB gewoond.maar nu woon ik ergens anders

8 jaar geleden

Als je droomt over je ouderlijk huis, of de plaats waar je bent opgegroeid of een huis waar je eerder in hebt geleefd, kan eigenschappen van jezelf weerspiegelen die opvallend aanwezig waren of zich aan het ontwikkelen waren tijdens de periode dat je in dat huis leefde. De droom kan eveneens je verouderde denken symboliseren. Je hangt in je kindertijd en hebt een update nodig.

1 keer bewerkt. De laatste keer was 8 jaar geleden door Esme.

8 jaar geleden
Beheerder

Het hangt er maar vanaf wat je voelt bij dat huis?
Zo kan het b.v. een leuke tijd zijn geweest, maar het is ook mogelijk, dat er dingen zijn gebeurd, die je nooit verwerkt hebt.
Aangezien er geen details worden aangehaald, is hier verder weinig over te zeggen want dat zou speculeren worden.
Mijn glazen bol is helaas beslagen.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024