Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

god

mike
12 augustus 2008

ik droomde over een oud dorpje met veel zwerfers inene gebeurde er iets waardoor ik krachten kreeg ik kon zieken armen gehhandicapte beter maken ik vloog met ze en ze werden beter maar ik vloog steeds van de plek waar ik zo machtig werd toenik weer eens sprong maar toen van een andere plek ging degene met wie ik sprong dood daarna wou ik weer iemand anders helpen van die andere plek daar werd ik wakker

Stef
12 augustus 2008

oké, en nu met punten er tussen door, want ik volg er niks van

mike
12 augustus 2008

ik droomde over een oud dorpje met veel zwerfers.
inene gebeurde er iets waardoor ik krachten kreeg ik kon zieken armen en gehhandicapte beter maken.
ik vloog met ze en ze werden beter, maar ik vloog steeds van de plek de plek waar ik zo machtig werd.
toen ik weer eens sprong, maar toen van een andere plek ging degene met wie ik sprong dood.
daarna wou ik weer iemand anders helpen van die andere plek vlak voor dat ging gebeuren werd ik wakker

Sparclen
14 september 2008

Wat heeft dit met God te maken? Had je het idee dat jij hun god was?

Ik denk dat je gewoon teveel Hancock heb gekeken.

jehebtgelijk
14 september 2008

haha, neejo jumper, die film is nieuw, daar kunnen ze ook teleporteren :P

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024