Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

vliegtuigcrash

dahlia
8 jaar geleden

ik had een droom dat ik en mijn man en dochter langs de weg liepen ,er vloog een groot vliegtuig voor ons heel laag en haperde aan een wagen en storte neer ,met een hele grote ontploffing van vlammen en zwarte rook als gevolg ,ik zei dat we op onze hurken gedraaid met ons hoofd tussen onze benen moesten zitten maar gelukkig raakten de vlammen ons niet ,maar overal verscheen er een mist aan rook dat we er bijna niet door konden kijken en die bleef hangen. nu vraag ik mij af wat zou een vliegtuigcrash te beteken hebben grt dahlia .

8 jaar geleden
Beheerder

Een vliegtuigcrash is vaak een beeld van plannen of te hoge ambities die niet slagen. (Icarus)
Soms ook faal-angsten.
Een vliegtuig is een soort vogel, dus een geestelijk beeld/ idee.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024