Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

wie weet wat deze droom betekend?

Anoniempje
13 augustus 2008

Kijk we waren in duitsland in een attractiepark en we moesten bijna weggaan met school
dus ik en Niels wouden even snel in de beste achtbaan van het park, de regenboog (die achtbaan
heette niet echt de regenboog, maar de eigenaar van het pretpark kwam langs en die zei tegen ze
zoontje: we moeten nog in de regenboog gaan die is leuk) Dus ik een niels gingen naar de regenboog
en die achtbaan had meerdere ingangen dus eerst stonden wij bij 1 ingang en toen kwam rohid langs
en die vroeg of je daar naar binnen moest, wij zeiden als hier naar binnen gaat dan zit je alleen
het laatste stuk van de achtbaan. dus wij wouden eigenlijk ook in heel die achtbaan zitten dus wij
gingen naar de andere ingang, voordat we naar binnen gingen in die ingang was er een vrouw
die werkte en die deed iets maar ik weet niet meer wat. Dus we gingen naar die andere ingang van
die achtbaan, en dat was geen rij-ingang maar gewoon een wachtkamer. en ik zat in die wachtkamer
met niels en lotte. en lotte zei dat er een muggenbult op mij voorhoofd was. en toen gingen lotte
naar buiten ik weet niet waarom. en toen gingen ik en niels in die achtbaan maar die hekken stonden
dicht dus wij tillen die hekken op en lopen naar buiten omdat oorlog begon(ja vaag ik weet).
dus 1 persoon hij wou de wereld overnemen en ik kende die persoon, hij zat kerken op te blazen.
ik weet btw niet meer wie die persoon is, maar die persoon had een feyenoord laser. en ik pakte
die pistool en niels sprong op hem. toen hadden we hem even mooi gehoekt :) paar uur later stonden
we in het midden van die park en ik dacht deniz is in turkije dus als lotte dood is moet ik hem
gaan vertellen dat ze dood is en gaat hij heel verdrietig worden, maar toen zei niels ze staat
daar en daar stond lotte met 1 slipper en 1 hockeyschoen met scheenbeschermer erin. toen sloeg
ik een stuk over want niels was weg en ik was met me moeder en me broer bij een benzinepomp
en mij moeder had de verkeerde benzine getanked en we wouden zo snel mogelijk naar belgie
vanwege die oorlog enz. we hadden niet genoeg geld meer voor die andere benzine dus ik ging
geld stelen van die vrouw die bij dat pompstation werkte. ik had veeel geld 20 euro ofso.
en toen wou ik dat mij moeder ging tanken en dat we weg konden maar mij broer en mama wouden
niet weg. en ik wel. bla bla toen zag ik een rode fiat panda die weg reed (in zown auto zaten
ik en mij broer en mama)

Het gekke van deze droom is dus dat ik bijna niemand kende op me moeder en mij broer na.
Niels is mij vriend van school.
Lotte is de vriendin van mij vriend, ik ken haar niet persoonlijk.
en Rohid is een jongen die bij ons op school zit ik kem hem ook niet persoonlijk.

Deze droom duurde 3 nachten en vanavond gaat die ook door denk ik.

ee
18 augustus 2008

Misschien iets met.. nee

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024