Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Plotseling met een goede vriend liefdevol aan het tongzoenen

Pippi
16 jaar geleden

Ik weet niet meer de hele droom, alleen dat ik met een goede (dierbare) vriend opeens liefdevol aan het tongzoenen was.
Daarbij haalde ik mijn hand door zijn haren en met mijn andere hand streelde ik zijn gezicht.
Het kwam van beide kanten en voelde heel warm en vertrouwd. We stopte even met zoenen keken elkaar aan en hadden de zelfde ontroerde blik in onze ogen. We kusten toen weer met de zelfde (hogere) liefde verder.
Toen ik wakker werd was ik even van slag omdat het zo ontzettend echt voelde, maar ik gewoon naast mijn eigen man lag.
Hoe moet ik deze droom plaatsen?

Rayn
14 jaar geleden

Pippi,

Wie in de droom erotisch aan het zoenen is kan in het waakbestaan rekenen op een goede relatie, ook al is het niet de eigen partner die we in de droom zoenen. De kus in de droom staat soms ook symbool voor communicatie. Meestal wordt hiermee geestelijke communicatie bedoeld. Pas op als anderen ons in de droom zoenen, het kan de kus des verraadt zijn. (bron: Dromen Encyclopedie)

Ik hoop dat deze informatie je een beetje kan helpen

Groetjes!

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024