Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Jezelf ontmoeten in een droom!

Bas
16 jaar geleden

Helaas heb ik niets kunnen vinden over het onderwerp "Jezelf ontmoeten in een droom". Vandaar ik het hier eens probeer. Ik heb 2 keer een droom gehad dat ik mezelf tegenkwam. In 1 droom kwam ik mezelf tegen als 16 jarige (terwijl ik zelf 22 was) Ik gaf mezelf een hand (heel raar natuurlijk) De droom was vanuit het oogpunt van mezelf als 22 jaar. De 16 jarige ik herkende mij niet als zichzelf als 22 jarige... Mijn 2de droom was nog aparter. Ik kwam mezelf tegen als 5 of 6 jarige (terwijl ik zelf 23 was) Ook deze droom was vanuit het oogpunt van mezelf als 23 jaar. Ik als klein ventje was met een stok tegen een boom aan het slaan of stokken aan het weggooien (weet het niet meer precies) Toen de 5 a 6 jarige ik mij zag wilde hij me geen hand geven maar hij nam me mee naar een heel helder meertje in het bos waar de 5 a 6 jarige ik naar wees... En daar op de bodem zou iets moeten liggen wat antwoord zou geven... (weet niet waarop) Maar toen werd ik wakker...

Misschien heeft iemand ook ooit zoiets gedroomd of misschien weet iemand een betekenis.

Ik ben benieuwd!

Groetjes,

Bas

Mathijs
11 jaar geleden

Hoi Bas,

Ik heb vannacht ook zoiets dergelijks gedroomd. Ik zag mezelf als 13/14 jarige in een film en kon vervolgens die film instappen om mezelf te ontmoeten. Ik moest mezelf wel overtuigen dat ik het was, heel apart. Ik had m'n jongere ik zeg maar wijs advies meegegeven.

Ik heb geen idee wat dit betekend, misschien dat ik iets van m'n jeugd heb achter kunnen laten. Ik voel me de laatste tijd ook geestelijk steeds meer groeien.

Groetjes, Mathijs

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024