Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

vreemdgaan

Sofie
24 augustus 2008

Ik heb de laatste maanden altijd dezelfde droom, namelijk dat mijn vriend vreemdgaat.
Ik probeer altijd de achterhalen met wie hij vreemdgaat, maar het lijkt soms iemand anders.
Wat zou dit nu betekenen? De droom blijft altijd opnieuw terugkomen.

Anoniemm
26 augustus 2008

Ik heb hier ook een hele tijd over gedroomd.
Alleen dan ging het wel (meestal) over hetzelfde meisje waar hij mee vreemdging.
Ik had er best wel last van, maar ik denk dat het kwam omdat ik er steeds aan dacht.
ik denk nu (bijna) nooit meer dat mijn vriend vreemdgaat, en nu droom ik er ook niet meer over.
(Ik ben zelfs vriendine geworde in t echte leve met die meid uit mijn dromen heel raar!)

Sofie
26 augustus 2008

Ja die dromen was dat in een periode dat het minder goed ging of dat je onzeker was over jullie relatie?
Want dat kan natuurlijk misschien zo te verklaren zijn ook?
en hij is dus wel niet echt vreemdgegaan? het was niet dat je vertrouwen eens was geschonden?
want voor zo ver ik weet, ben ik nog niet bedrogen geweest.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024